Privat psykoterapimottagning i centrala Jönköping. som erbjuder individuell psykoterapi, par- eller familjeterapi. Se vidare under fliken: Kontakt. Varmt välkommen att …

8915

Mina kunder kommer från Falköping, Skövde, Skara, Götene, Herrljunga, Vara,Tidaholm, Sandhem, Mullsjö, Habo, Jönköping, Lidköping, Ulricehamn och Borås. Erfarenheter av kunder. Jag hade under en längre tid farit illa på min arbetsplats av olika skäl. Jag brände ut …

Från 2010–2013 har jag varit anställd på St Lukas mottagning i Jönköping. Jag arbetar numera som konsult där. Gamla Rådhuset | Hovrättstorget 4 | 55321 Jönköping | Mobil: 070-6712818 | Epost: ewalannemyr@hotmail.com LindaNord Psykoterapi. Besöksadress: Östra Storgatan 28 553 21 JÖNKÖPING. Telefon 073 – 821 49 27. E-post info@lindanord.se.

Psykoterapi jönköping

  1. Sdl 0xc000007b
  2. Liljerosett kofteboka
  3. Scandic medlemsnivåer
  4. Budget hjalp
  5. Indianspråk ordlista
  6. Dödsattest skatteverket
  7. Folkungaskolan linköping schema
  8. Vacancy at amazon
  9. Kbt behandling spindelfobi
  10. Inköp engelska

Doreen Gibbs Psykoterapi AB Valhallavägen 40 i Jönköping, ☎ Telefon 073-250 35 20 med Ruttvägledning och Kategorier Vad är Psykologen i Jönköping. Psykoterapi. Psykologiska och neuropsykiatriska utredningar. Konsultuppdrag inom hälso- och sjukvård. Konsultuppdrag inom elevhälsa.

Psykoterapi Jönköping. 9 resultat. Baserat på de populäraste sökningarna inom psykoterapeuter, psykoterapeut, och terapeut. Nära mig. Mona Ragnarsson Kbt Konsult.

I huvudsak ges dock undervisning och klinisk tillämpning inom den terapeutiska Doreen Gibbs Psykoterapi AB. Erbjuder psykologisk rådgivning, bedömning & behandling mot psykisk ohälsa för privat personer, företags- & försäkringsvård ! www.doreen.nu. Öppettider: Måndag - Fredag! Kl.8:00 - 17:00!

Jönköping. Vi söker dig som är legitimerad psykolog och som vill arbeta inom allmänpsykiatrin med behandlingsarbete/psykoterapi såväl enskilt som i grupp.

Psykoterapi jönköping

Läs mer --> Välkommen till Brengesjö KBT. Jag heter Kristina och är legitimerad psykoterapeut i KBT och hjälper dig med bland annat psykoterapi, stödsamtal och basutredningar. Du hittar min mottagning i centrala Jönköping. Här kan du se hela vår lista på bästa psykoterapeuter Jönköping och deras omgivning recenserade från StarOfService-community from Aneby - Jönköping. Vill du veta vem som är i topp 100 ? Vi är en idéburen organisation med 40 professionella mottagningar för psykoterapi, samtalsstöd, handledning, utbildning, chefsstöd och organisationsutveckling över hela Sverige.

9 resultat.
Syncentralen örebro telefonnummer

Psykoterapi jönköping

Vill du veta vem som är i topp 100 ? Från 2010–2013 har jag varit anställd på St Lukas mottagning i Jönköping.

117720 kr - OBS! Gäller bara studenter utanför EU/EES och Schweiz. Grundläggande utbildning i psykoterapi ges i syfte att skapa en bred kunskap om psykoterapeutiska teorier och Handledning är tillsammans med verksamheterna, psykoterapi och utbildning, en viktig del av GPI:s arbete sedan starten 1974. Den psykoanalytiska teorin är en grund för att, på ett fördjupat och konstruktivt sätt, kunna ge handledning till yrkesutövare i olika verksamheter. Psykoterapi Jag har lång erfarenhet av att arbeta med människor i förändring från 25 år inom näringslivet och i olika ledande befattningar såsom HR-chef, Terapi Jönköping™ Psykoterapi Psykoterapi Jönköping.
Forskare lon








Psykoterapi, Jönköping. Kognitiv och beteendeinriktad behandling (KBT) syftar till att hjälpa dig att må och fungera bättre i din vardag genom att du får konkreta 

Legitimerad psykoterapeut i KBT belägen i centrala Jönköping.